Zmluvné podmienky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ A REKLAMAČNÉ PODMIENKY
Nákup tovaru systémom elektronického obchodu avhifi/webnode.sk môžu uskutočňovať fyzické osoby alebo podnikateľské subjekty bez obmedzenia za predpokladu, že sa budú riadiť nižšie uvedenými pravidlami.
REGISTRÁCIA
Ak máte záujem u nás nakupovať na internete, musíte byť registrovaným používateľom systému. Pri registrácii je zákazník povinný vyplniť osobné údaje, ktoré od neho systém elektronického obchodu avhifi/webnode.sk vyžaduje. Tieto údaje budú použité iba pre vnútornú potrebu systému avhifi/webnode.sk a spoločnosť GDESIGN s.r.o. prehlasuje, že nebudú zneužité na iné účely. Po registrácii bude každému zákazníkovi zaslané na e-mail počítačom vygenerované autorizačné heslo, ktorým sa prvýkrát prihlásite. Vaše prístupové heslo si neskôr môžete zmeniť sami v kolonke Nastavenia. Pri každom ďalšom nákupe systémom elektronického obchodu avhifi/webnode.sk stačí zadať iba svoje prihlasovacie meno a prístupové heslo.
OBJEDNÁVANIE TOVARU
Na začiatku sa potrebujete prihlásiť (zadať prihlasovacie meno a heslo). Bez prihlásenia môžete ponúkaný tovar iba prezerať. Systém avhifi/webnode.sk zároveň umožňuje zákazníkom po prihlásení do systému prístup k informáciám o stave svojich objednávok.
V ľavej časti hlavného okna je zoznam kategórií tovarov ponúkaných v elektronickom obchode avhifi/webnode.sk. Jednotlivými kategóriami tovarov môžete prechádzať jednoduchým výberom. Následne sa vám objaví zoznam ponúkaného tovaru v kategórii, ktorú ste vybrali vľavo.
Ak chcete tovar objednať, kliknite na ikonu Kúpiť. Ak ste naň klikli, tovar sa automaticky vloží do košíka. Takýmto spôsobom môžete označiť všetky položky, ktoré chcete objednať.
Keď ste už všetok tovar označili, kliknite hore na odkaz "Košík". Tu uvidíte zoznam vášho objednaného tovaru. Ak chcete odstrániť položku v objednávke, kliknite na krížik. Následne sa tovar odstráni z objednávky. Ak si želáte zmeniť počet objednaného tovaru, zmeňte počet daných položiek a následne operáciu potvrďte kliknutím na tlačítko "Prepočítať". Ak ste zabudli objednať ešte nejaký tovar, alebo sa chcete pozrieť na ponuku, stále to môžete urobiť. Vaša objednávka zostáva uložená. Objednávku môžete stornovať kliknutím na krížik za tovarom. Po kliknutí na tlačidlo "Zaplatiť" si vyberiete spôsob dopravy v ponúkanom okne (osobne, dobierkou alebo kuriérskou službou). V našom príp. tovar vozíme priamo k zákazníkovi osobne a cena za dopravu je už zahrnutá v cene.
Tlačítkom "Zaplatiť" Vašu objednávku odošlete. Vaša objednávka bude automaticky zaregistrovaná v systéme elektronického obchodu avhifi/webnode.sk, vtedy zároveň vzniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou GDESIGN s.r.o. spol. s r.o. Od tohto momentu pre obe strany platia všetky práva a povinnosti vyplývajúce z reklamačného poriadku, Občianskeho a Obchodného zákonníka. Po Vašom potvrdení objednávky a zaplatení tovaru už nemôžete zrušiť objednávku.
Spoločnosť GDESIGN s.r.o. garantuje cenu z objednávky (proforma faktúry) v prípade, že bude uhradená v lehote splatnosti a v prípade korektnej funkčnosti systému elektronického obchodu avhifi/webnode.sk. Vo všetkých ostatných prípadoch si spoločnosť GDESIGN s.r.o. vyhradzuje právo na zmenu cien, o čom bude zákazník informovaný.
PLATOBNÉ PODMIENKY
Po spracovaní prijatej objednávky bude zákazníkovi vygenerovaná PROFORMA FAKTÚRA, na ktorej budú údaje o tovare, výške sumy a bankovom účte, na ktorý treba proforma faktúru uhradiť v termíne splatnosti.
Úhradu za tovar je možné uskutočniť:
cez internet banking Tatrabanky (TatraPay, EliotPay)
platobnou kreditnou kartou (VISA, EUROCARD/MASTERCARD)
prevodným príkazom
priamym vkladom na účet GDESIGN s.r.o. v akejkoľvek pobočke Tatra banky
pri preberaní poštovej dobierky. Splatnosť proforma faktúry je do nasledujúceho pracovného dňa odo dňa jej vystavenia. Ak zákazník neuhradí proforma faktúru v lehote splatnosti, systém avhifi/webnode.sk ju označí za neplatnú a zároveň zaniká obchodný vzťah medzi zákazníkom a spoločnosťou GDESIGN s.r.o.
DODACIE PODMIENKY
Spoločnosť GDESIGN s.r.o. sa zaväzuje dodať objednaný tovar zákazníkovi v rámci Slovenskej republiky najneskôr do 7 dní odo dňa uhradenia proforma faktúry. Spolu s tovarom bude zákazníkovi doručený dodací list a faktúra. Ak doba dodania bude z technických dôvodov nesplniteľná, zákazníkovi bude ponúknutá možnosť zrušenia objednávky. Zároveň má zákazník nárok na vrátenie peňazí v plnej výške. V praxi je tovar spravidla dodaný do troch pracovných dní po príjme úhrady na náš účet.
Spoločnosť GDESIGN s.r.o. sa zaväzuje dodať tovar k zákazníkovi na adresu, na území Slovenskej republiky, ktorú zákazník uvedie v systéme avhifi/webnode.sk. Ak si zákazník opakovane zásielku nepreberie z dôvodu neprítomnosti alebo dôvodu, o ktorom spoločnosť GDESIGN s.r.o. vopred neinformoval, tovar mu bude po telefonickom kontakte zaslaný na jeho náklady.
Spoločnosť GDESIGN s.r.o. nenesie zodpovednosť za oneskorené dodanie objednaného tovaru zavinené poštou resp. kuriérskou službou.
REKLAMÁCIE
Zákazník si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď po prevzatí. Má nárok tovar neprebrať vtedy, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V prípade, že reklamácia je uplatnená do 7 dní od dňa dodania, spoločnosť GDESIGN s.r.o. sa zaväzuje poškodený alebo nefunkčný tovar vymeniť. Po možnom opakovaní tohto prípadu spoločnosť GDESIGN s.r.o. umožní zákazníkovi objednávku zrušiť. Oneskorené reklamácie tohoto typu nebude spoločnosť GDESIGN s.r.o. akceptovať a bude ich riešiť ako bežnú reklamáciu uvedenú v bode číslo 2.
V prípade uplatnenia reklamácie neskôr, platí obvyklý reklamačný postup stanovený v reklamačnom poriadku spoločnosti GDESIGN s.r.o.. V prípade uplatnenia reklamácie sa zákazník môže obrátiť na spoločnosť GDESIGN s.r.o. telefonicky (0905/740 979), e-mailom (info@avhifi.sk) alebo poštou. Miesto reklamácie je office spoločnosti GDESIGN s.r.o. (). Pri uplatnení reklamácie je zákazník povinný doručiť reklamovaný tovar v originálnom balení vrátane manuálov, inštalačných médií, kópie dodacieho listu a faktúry do servisného strediska. Na každý predávaný tovar sa vzťahuje zákonná záručná doba, ktorá je stanovená v záručnom liste dodanom s tovarom, pokiaľ pri tovare nie je uvedené inak.
Pri neoprávnenej reklamácii je zákazník povinný uhradiť náklady vzniknuté riešením tejto reklamácie. Spoločnosť GDESIGN s.r.o. si vyhradzuje právo predĺžiť dobu vybavenia reklamácie pre tovar, ktorý je potrebné zaslať na opravu výrobcovi na dobu nevyhnutne potrebnú na opravu tovaru. Oprava v záručnej dobe je bezplatná.
Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k závade došlo mechanickým poškodením výrobku, prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach (chemicky agresívne, prašné, vlhké prostredie, v silnom magnetickom poli…), alebo ak bol prevedený zásah do výrobku inou ako oprávnenou osobou (servisným strediskom). Zo záruky sú tiež vyňaté vady spôsobené živelnou pohromou a nesprávnym napájacím napätím.
